File
ppt 3.6MB |
Putevima CARNET-ovih usluga (90 min)
Korisničko je iskustvo cjelokupna prosudba o usluzi koju korisnik stječe pretraživanjem internetskih stranica, razgovorom s korisničkom službom, registracijom u različite sustave, sudjelovanjem na događanjima i uključivanjem u ostale aktivnosti neke organizacije. Sudionici ove CARNET-ove konferencije bit će djelatnici visokog školstva s kojima će CARNET narednih godina održavati intenzivniju suradnju kroz projekt e-Sveučilišta. U skladu s tim, CARNET nastoji istražiti korisničko iskustvo, odnosno potrebe i želje svojih korisnika te prema tome razvijati, prilagođavati i održavati svoje usluge. Ova radionica jedan je od načina ostvarivanja navedenih ishoda. Jedan od ciljeva radionice je putem razgovora sa zainteresiranim sudionicima dobiti povratne informacije o postojećim CARNET-ovim uslugama - jesu li im poznate, dobivaju li pravovremene informacije o uslugama, služe li im u svakodnevnom poslovanju, olakšavaju li im poslovne procese, treba li pojedinu uslugu unaprijediti da bi ispunila svoj puni potencijal, jesu li potrebne dodatne upute za korištenje pojedine usluge? Drugi cilj radionice je da posluži kao platforma za razmjenu prijedloga, iskustava i drugih informacija između CARNET-a i njegovih korisnika. Iskustva s radionice doprinijeti će digitalnom osnaživanju naših korisnika. Na radionici će se komunicirati potrebe korisnika CARNET-ovih usluga, izazovi s kojima se susreću, prijedlozi za unaprjeđenje usluga s ciljem proaktivnog djelovanja i održavanja
pozitivnog odnosa korisnika i CARNET-a.
Petra Premerl
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
Petra Premerl je koordinatorica CARNET-ovog Odjela podrške korisnicima i voditeljica tima za unaprjeđenje korisničkog iskustva. Bavi se i komunikacijskim aktivnostima .hr registra. Svoj rad u CARNET-u započinje 2008. godine kao članica organizacijskog tima konferencije za korisnike - CUC. Nakon pet godina postaje voditeljica CUC organizacijskog tima. Vodila je i organizaciju Suvremenih tehnologija u obrazovanju - STO. Tijekom rada u Uredu za administraciju i vođenje posebnih programa bila je zadužena za organizaciju ostalih CARNET-ovih događanja. U CARNET-ovom programu e-Škole bila je zamjenica voditeljice elementa Diseminacija i vidljivost, a u projektu Centar za naprednu računalnu zaštitu administratorica projekta. Diplomirala je na Sveučilištu Vern’ i stekla titulu magistre upravljanja poslovnim komunikacijama.
Mirna Babić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
Mirna Babić je zaposlena u CARNET-ovom odjelu podrške korisnicima u timu za unaprjeđenje korisničkog iskustva. Područje interesa joj je istraživanje zadovoljstva korisničkog iskustva, a u CARNET-u sudjeluje i u mnogim drugim istraživanjima. Volontira u udruzi Kako si? Mirna je diplomirala na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i stekla titulu magistre psihologije.
Nikolina Čujić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
Nikolina Čujić zaposlena je početkom ove godine u CARNET-u u Odjelu podrške korisnicima, te se pridružila timu za unapređenje korisničkog iskustva. Dugi niz godina radila je u financijskom sektoru u svakodnevnom radu s klijentima. Nikolina je diplomirala na Međunarodnom sveučilištu Libertas i stekla titulu stručna specijalistica menadžmenta bankarstva, osiguranja i financija.
Dragan Lakičević
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
Dragan Lakićević zaposlenik je CARNET-ovog Ureda za komunikacije i član tima za unaprjeđenje korisničkog iskustva. Nakon sedamnaest godina rada u kreativnim agencijama, svoje iskustvo u marketingu i oglašavanju sada koristi za podizanje razine iskustva korisnika u obrazovnom sustavu. Posebni interes mu je pretvaranje rezultata istraživanja u relevantne usluge i proizvode koji olakšavaju život svojim korisnicima.
Participants' prior knowledge / Potrebno predznanje: Nije potrebno
Learning outcomes / Ishodi učenja: Korisnici će moći predstaviti svoje iskustvo korištenja CARNET usluga i ponuditi prijedloge za daljnju suradnju.