Full Program »
File
ppt 726KB |
Saznajte koji su nam planovi s CARNET-ovim e-Laboratorijem (15 min)
Održavanje nastave u potpunosti ili dijelom online, postalo je sasvim normalno u proteklih nekoliko godina. Uz to u recentno vrijeme sve je veći naglasak i na AI alatima. Kako bi se nastava uspješno odvijala online, neophodni su digitalni alati koji nastavnicima u tome mogu pomoći. U ovoj interaktivnoj prezentaciji predstavit ćemo vam CARNET-ov portal e-Laboratorij. Portal e-Laboratorij je mjesto gdje korisnici mogu saznati sve informacije o alatima, sustavima i aplikacijama za uporabu na području e-učenja, no pored trenutnog stanja, predstavit ćemo novosti i planove za daljnji razvoj e-Laboratorija, a kroz komunikaciju s korisnicima nastojat saznati potrebe korisnika. Kako vidimo e-Laboratorij, kako se možete i vi uključiti, gdje je tu AI, donosimo u ovom izlaganju.
Marin Režić
CARNET
Marin Režić djelatnik je CARNET-a od 2018. godine. Trenutno radi kao voditelj projekata u CARNET-ovom Odjelu za podršku obrazovanju, u Službi za obrazovne tehnologije, gdje vodi i koordinira rad CARNET-ovog portala e-Laboratorij, a na kojem korisnici pronalaze informacije o alatima, sustavima i aplikacijama za uporabu na području e-učenja. Pored navedenog pridruženi je član tima jedne od najvećih CARNET-ovih usluga, sustav za učenje na daljinu Loomen. U recentno vrijeme zadužen je za istraživanje i promociju AI alata kroz e-Laboratorij. Po struci, Marin Režić je stekao zvanje magistar inženjer elektrotehnike, završetkom 2010. godine preddiplomskog, a 2013. godine i diplomskog studija elektrotehnike, smjer komunikacije i informatika na Elektrotehničkom fakultetu u Osijek. Usporedno uz Elektrotehnički fakultet, završio je i Program za pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičku izobrazbu na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Gordana Jugo
CARNET
Gordana Jugo voditeljica je Službe za obrazovne tehnologije u CARNET-u gdje radi od 2002. godine. Fokus njenog rada je u podršci obrazovateljima na svim obrazovnim razinama u primjeni digitalnih tehnologija u učenju i poučavanju. Odgovorna je za CARNET-ovu uslugu Loomen, nacionalnu platformu za učenje na daljinu koja se bazira na Moodle-u. Ima diplomu Master of Educational Technology s kanadskog sveučilišta University of British Columbia. Promovira i implementira pozitivne trendove u e-učenju kao što su otvoreni obrazovni sadržaji i sustavi otvorenog koda. U siječnju 2014. pokrenula je masovni otvoreni online tečaj za stručno usavršavanje obrazovatelja – Moodle MOOC, kao jedan od prvih tečajeva takve vrste u Hrvatskoj. Sudjelovala je u projektu e-Škole na razvoju sustava za digitalnu zrelost škola, razvoju digitalnih kompetencija ravnatelja i podršci obrazovateljima u njihovom obrazovnom radu i stručnom usavršavanju. Inicirala je ideju i vodila projekt AMORES, prvi europski projekt koji je koordinirao CARNET. Sudjelovala je i u drugim europskim obrazovnim projektima kao što su CRISS (Cloud-based digital learning infrastructure for the Certification of digital competences in primary and secondary schools) i ODS (Open Discovery Space). Bila je polaznik prve generacije CARNET-ove E-learning akademije na kojoj je niz godina radila kao mentor. Iako ne može zamisliti život bez digitalne tehnologije, smatra da ona treba biti u službi čovjeka. Cjeloživotna je učenica koja podržava inovativne pristupe učenju i poučavanju usmjerenom na učenika.
Participants' prior knowledge / Potrebno predznanje:
-
Learning outcomes / Ishodi učenja: Polaznici ovog izlaganja saznat će što je i kako mogu koristiti CARNET-ov portal e-Laboratorij. Doznat će planove i ideje za daljnji razvoj portala te mogućnosti kako se uključiti u njegov rad.