Skip to main content
The Higher Education CARNET Users Conference - THECUC2023 Digital Transformation of Higher Education: Innovations for the Future of Learning & Teaching

Full Program »

Ponašanje studenata u sustavu Moodle uporabom bloka Analitički graf (10 min)

Tijekom predavanja prikazat će se ponašanje studenata Filozofskoga fakulteta u Splitu odsjeka za Učiteljski studij. Kada, koliko i zašto studenti koriste sustav Moodle prikazat će se u dodatku bloka Anatytics graph. Sustav Moodle je postavljen na server Filozofskog fakulteta pod nazivom teachers2. Nastavni sadržaj kolegija oblikovan je u aktivnosti lekcija, forum (za komunikaciju i suradnju), zadatak, radionica, H5P i test. U aktivnosti radionice provodi se i vršnjačko vrednovanje jer studenti međusobno procjenjuju predane zadatke prema utvrđenim kriterijima. U sustavu Moodle generirani su analitički grafovi i izvješća za vizualizaciju različitih aspekata uspjeha i sudjelovanja studenata u kolegiju. Blok Anatytics graph obuhvaća pet grafikona koji imaju mogućnost identifikacije studentskih profila te prikaz ponašanja studenata unutar kolegija. Distribuciju ocjena u dijagramu okvira prikazuje se u grafikonu ocjena. Grafikon pristup sadržaja prikazuje kojim aktivnostima i resursima studenti pristupaju. Koliko su studenti aktivni i kada su aktivni prikazuje grafikon aktivnih korisnika. Grafikon predaje zadatka daje izvještaj jesu li studenti predali zadatak, test, radionicu u zadanom vremenu. Kako pojedini studenti pristupaju kolegiju (aktivnostima i resursima) u svakom tjednu prikazuje se u tablici distribucije podataka. Osim toga, odabirom elemenata grafikona studente se može obavijestiti o statusu njihovog ponašanja na kolegiju. Analitika učenja studenata u sustavu Moodle je korisna za poboljšanje iskustva učenja i podrške studentima u online okruženju. Važno je koristiti te podatke odgovorno i uz poštivanje privatnosti studenata.

Suzana Tomaš
Filozofski fakultet u Splitu
Croatia

Dr. sc. Suzana Tomaš, doc., zaposlena je na Filozofskom fakultetu u Splitu, na Odsjeku za učiteljski studij, gdje predaje kolegije u području primjene informacijske i komunikacijske tehnologije u obrazovanju te primjeni sustava e-učenja u obrazovanju. Doktorirala na Filozofskom fakultetu u Zagrebu na poslijediplomskom doktorskom studiju Pedagogija. Sudjeluje u radu znanstvenih i stručnih međunarodnih skupova i konferencija te u znanstvenim projektima u svojstvu istraživačice. Uključena je na projekt E-sveučilište kao nastavnica te na istom projektu je članica Radne skupine za izradu kurikuluma programa obrazovanja za razvoj digitalnih kompetencija upravljačkog i nastavnog osoblja na visokoškolskim ustanovama. Znanstveni i stručni interes je primjena sustava e-učenja u obrazovanju kao i vrednovanje oblikovanih nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja.

Antonela Marić
Filozofski fakultet u Splitu
Croatia

Dr.sc. Antonela Marić, izv prof, zaposlena je na Filozofskom fakultetu u Splitu, na Odsjeku za talijanski jezik i književnost, gdje predaje talijansku književnost. Osim književnosti, njezini znanstveni interesi usmjereni su proučavanju traduktoloških, interkulturalnih i interdisciplinarnih tema, te mediteranistike. Obnašala je dužnost pročelnice Odsjeka za talijanski jezik i književnost, dužnost voditeljice Centra za interdisciplinarna istraživanja Studia Mediterranea te dužnost prodekanice za nastavu i studentska pitanja. Kao prodekanica za znanost i međunarodnu suradnju uključena je u projekt E-sveučilišta, s ciljem promicanja interdisciplinarnih istraživanja. Uz redoviti nastavni rad, sudjeluje u organizaciji kulturnih događanja, manifestacija, izložbi, ljetnih škola i dr. Sudjelovala je u organizaciji znanstvenih skupova i bila članicom znanstvenih odbora međunarodnih skupova. Članica je uredništva međunarodnih znanstvenih biblioteka Scrittoio i Le Orbite te časopisa Cross Cultural Studies Review. Autorica je znanstvenih i stručnih članaka u domaćim i inozemnim publikacijama, sa domaćih i međunarodnih znanstvenih skupova. Bila je suradnica na projektima Ministarstva znanosti i obrazovanja, Hrvatske zaklade za znanost te EU i međunarodnim projektima.

Participants' prior knowledgePotrebno predznanje: Poznavanje sustava Moodle

Learning outcomes / Ishodi učenja: Izrada izvještaja o ponašanju studenata tijekom učenja u sustavu Moodle.

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2022 Zakon Group LLC