Full Program »
File
pptx 4.6MB |
Projekt “Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju” – ATTEND (10 min)
Projektu “Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju” – ATTEND (eng. kratica za Assistive Technology In Education) prioritetni je zadatak opremanje ustanova sudionika projekta, centara za odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju Republike Hrvatske, asistivnoj tehnologiji u svrhu pružanja visokokvalitetnog obrazovanja učenicima, kao i obrazovanje djelatnika ustanova sudionika projekta za korištenje asistivne tehnologije. Sve ustanove koje su uključene u projekt bit će opremljene digitalnom asistivnom opremom za obrazovanje i rad sa štićenicima ustanove – djecom s teškoćama u razvoju.
Odgojno-obrazovno osoblje i ravnatelji ustanova sudionika projekta su kroz projekt educirani i umreženi nizom radionica, online aktivnostima, ali i susretima za razmjenu znanja i iskustava što će uključenim ustanovama biti temelj za buduće suradnje i projekte.
Uz opremu, ustanove sudionici projekta dobivaju i podršku stručnjaka s Fakulteta elektrotehnike i računarstva i Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u korištenju dobivene asistivne tehnologije u svom radu.
Aktivnosti projekta usmjerene na vidljivost i promociju asistivnih tehnologija koriste ustanovama sudionicima projekta zbog svoje posvećenosti podizanju svijesti svih dionika i šire javnosti o izazovima u obrazovnom sustavu koji se odnose na stvaranje jednakih mogućnosti za djecu s teškoćama u razvoju i njihovo uspješnije uključivanje u društvo.
U prezentaciji ćemo polaznike upoznati s projektnim aktivnostima te dugoročnom utjecaju i održivosti projekta.
Pavla Mačkić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
Pavla Mačkić zaposlena je u CARNET-u 2016. godine. Trenutno radi u Odjelu podrške obrazovanju. Aktivno sudjeluje u nekoliko projekata, među kojima su projekti "ATTEND" i "e-Sveučilišta". U projektu ATTEND sudjeluje u svim projektnim aktivnostima, a primaran fokus stavlja na element "Oprema" unutar kojeg vodi ugovore s dobavljačima asistivne opreme. Osim intenzivnog rada na opremi, uključena je u koordinaciju projekta te sudjeluje u aktivnostima koje osiguravaju vidljivost projekta. U okviru projekta e-Sveučilišta, Pavla radi u osmišljavanju i provedbi pokaznih laboratorija.
Pavla je zagovornica inovativnih rješenja koja poboljšavaju kvalitetu života ljudi, posebno djece i mladih. Radi na projektima koji promiču svijest o utjecaju tehnologije na društvo i koji razvijaju održive tehnološke inovacije koje će služiti zajednici.
Klara Popčević
Edukacijski-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Croatia
Klara Popčević asistentica je i doktorandica na Sveučilištu u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu. Njezini profesionalni interesi usmjereni su na potpomognutu komunikaciju, asistivnu tehnologiju te jezični i komunikacijski razvoj osoba s poremećajem iz spektra autizma. Članica je multidisciplinarnog tima u okviru Kompetencijske mreže zasnovane na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama. Sudjelovanjem na nizu projekata doprinijela je razvoju visokotehnoloških rješenja za poticanje komunikacije i učenje osoba sa složenim komunikacijskim potrebama. Suradnica je na aktualnom projektu Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju te sudionica COST projekta Advancing Social Inclusion through Technology and EmPowerment (a-STEP). Kao logopedinja sudjeluje u radu Kabineta za potpomognutu komunikaciju Nastavno-kliničkog centra Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta.
Participants' prior knowledge / Potrebno predznanje: Nisu potrebna nikakva prethodno stečena znanja, vještine ili iskustva neophodna/bitna za sudjelovanje.
Learning outcomes / Ishodi učenja: Sudionici će se upoznati s projektnim aktivnostima, napretkom projekta i njegovom dugoročnom održivošću.