Skip to main content
The Higher Education CARNET Users Conference - THECUC2023 Digital Transformation of Higher Education: Innovations for the Future of Learning & Teaching

Full Program »

ABC Radionica dizajna nastave (90 min)

ABC radionica namijenjena je prvenstveno nastavnicima u sustavu visokog obrazovanja na kojoj pomoću ABC metode mogu izraditi novi ili unaprijediti postojeći kolegij ili obrazovni program. Ova je metoda primjenjiva i na učioničke i na online kolegije, a na radionici će nastavnici sami odabrati način provedbe kolegija na kojem žele primijeniti ABC metodu. Nastavnici će na radionici raditi u grupama na kolegiju (ili obrazovnom programu) te, na zabavan i jednostavan način, definirati pojedine aktivnosti i način provedbe (u učionici ili online) koji su potrebni za postizanje ishoda učenja. Cilj je pomoći nastavnicima napraviti reviziju postojećih kolegija te dobiti ideje na koji način mogu te kolegije unaprijediti, upotrijebiti neke aktivnosti drugačije od dosadašnjih te uvesti nove nastavne metode i metode vrednovanja. Za kolegije koji su djelomično ili u potpunosti online, nastavnici će dobiti informacije kako učioničke kolegije postaviti u online okruženje ili podići razinu e-učenja. Osim na kolegije ova je metoda primjenjiva i na cijele obrazovne programe koji se mogu osmisliti i dizajnirati koristeći materijale s radionice i stečena znanja o ABC metodi. Rad u grupama nastavnicima omogućava različite poglede na dizajn nastave implementirajući različita iskustva s obzirom na broj studenta, uvjete rada, i naravno specifične potrebe nekog predmeta. Nastavnici tako dobiju uvid u malo drugačiju perspektivu od uobičajene i često završni dizajn nekog e-kolegija bude u velikoj mjeri drugačiji zahvaljujući kvalitetnoj raspravi i razmjeni iskustava. Ova metoda može se koristiti i samostalno, no suradnja s drugim nastavnicima daje dodatnu vrijednost te je svakako preporučljivo upoznati se s ovom metodom na radionici. Radionica je interaktivna te se očekuje aktivan rad sudionika na razvoju kolegija.

Sandra Kučina Softić
Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu
Croatia

Sandra Kučina Softić je pomoćnica ravnatelja Sveučilišnog računskog centra Sveučilišta u Zagrebu (Srca) i voditeljica Centra za e-učenje Srca. Njezin posao fokusiran je na praćenje i poticanje implementacije e-učenja na ustanovama u sustavu visokog obrazovanja u Hrvatskoj te savjetovanje i podršku ustanovama, nastavnicima i studentima u implementaciji novih tehnologija u proces poučavanja i učenja. Njezino područje interesa je strateško odlučivanje vezano uz sustavnu implementaciju e- učenja, te usavršavanje nastavnika u implementaciji novih tehnologija u obrazovni proces. Osim toga potiče i bavi se otvorenim obrazovanjem i obrazovanjem na daljinu. Član je projektnih timova u Hrvatskoj i na Europskoj razini te aktivno sudjeluje i prezentira na međunarodnim konferencijama. 2018. godine imenovana je predstavnikom Republike Hrvatske u Radnoj skupini za digitalno obrazovanje: učenje, poučavanje i vrednovanje u sklopu „Strateškog okvira za europsku suradnju u obrazovanju i osposobljavanju“ (ET 2020) pri Europskoj komisiji, a iste godine imenovana je i za člana Europske ekspertne skupine za obrazovanje i osposobljavanje pri Europskoj komisiji za pripremu smjernica europskog okvira za obrazovanje i osposobljavanje 2030. 2014. godine stekla je titulu Master of Science in Digital Education na the University of Edinburgh, Velika Britanija, a 2020. doktorirala je u području informacijskih i komunikacijskih znanosti na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Od 2019 godine obnaša funkciju predsjednice međunarodne organizacije European Distance and Learning Network (EDEN).

Tona Radobolja
Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu
Croatia

Tona Radobolja je zamjenica predstojnice Sektora za obrazovne programe i tehnologije u obrazovanju. Završila je Prirodoslovno-matematički fakultet u Zagrebu, smjer prof. fizike i politehnike i radi u Centru za e-učenje Srca. Područja interesa su tutoring i instrukcijski dizajn e-kolegija te vodi projekte razvoja e-kolegija. Između ostalog, osmislila je i izradila veći broj tečajeva o radu sa sustavom Moodle, Mahara i Adobe Connect koje Centra za e-učenje održava za nastavnike. Posjeduje brojne certifikate kao što su Moodle Course Creator Certificate, MoodleBites for Course Designers i MaharaBites for Teachers.

Participants' prior knowledgePotrebno predznanje: Iskustvo rada u nastavi

Learning outcomes / Ishodi učenja: Nabrojati nekoliko prednosti korištenja ABC metode Izraditi jednu cjelinu e-kolegija koristeći ABC metodu

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2022 Zakon Group LLC