Skip to main content
The Higher Education CARNET Users Conference - THECUC2023 Digital Transformation of Higher Education: Innovations for the Future of Learning & Teaching

Full Program »

Kako izraditi aktivnost „Lekcija“ u sustavu Moodle? (90 min)

Lekcija je jedna od najkompleksnijih aktivnosti dostupnih u sustavu Moodle. Posebno je osmišljena za samostalno učenje i brojne su prednosti korištenja ove aktivnosti u odnosu na ostale slične sadržaje kojima student pristupa putem sustava za e-učenje. Lekcija, za razliku od npr. Knjige, omogućava individualizirani put učenja na način da nastavnik unaprijed osmisli nekoliko „grana“ kojima student prolazi kroz gradivo, ovisno o svom znanju ili potrebama. Stranice s pitanjima koje se mogu implementirati u sadržaj omogućavaju interakciju i aktivniji pristup učenju. Na ovaj način izbjegava se dugotrajno čitanje sadržaja bez da student razmisli koliko je razumio i naučio. Postavljanjem stranice s pitanjem nakon nekoliko stranica sa sadržajem omogućava studentu brzu povratnu informaciju o razini znanja te što od sadržaja treba dodatno proučiti. Moguće je postaviti i kratku samoprovjeru znanja korištenjem grupe pitanja (klastera). Grananjem je moguće osmisliti put učenja za studente s različitim razinama znanja vodeći ih kroz sadržaj ovisno o rezultatima ostvarenim na stranicama s pitanjima. Ovisno o odgovorima nastavnik može odrediti da pojedini studenti imaju pristup dodatnim sadržajima, npr. student koji više puta netočno odgovori na pitanje može dobiti poveznicu na novu stranicu na kojoj je sadržaj iz pitanja dodatno objašnjeno. Tako se može dogoditi da studenti do kraja lekcije dođu potpuno različitim putevima, odnosno da im stranice i/ili njihov redoslijed prikazivanja ne budu jednake. Aktivnost Lekcija se osim interaktivnijeg prikaza novog gradiva može koristiti i za kreiranje simulacija igranja uloga ili donošenja odluka. Rezultat je kvalitetnije znanje koje student stječe i veće zadovoljstvo procesom učenja. Na radionici će biti prikazani primjeri aktivnosti Lekcija i pojedinačnih stranica sa sadržajem i pitanjima, detaljno objašnjene postavke za izradu Lekcije i pojedinih stranica te savjeti kako započeti s osmišljavanjem i izradom jednostavnije Lekcije.

Tea Čičko
Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu
Croatia

Tea Čičko diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije njemačkog jezika i književnosti i informatike. Za vrijeme studija upoznala se je s alatima za e-učenje koje je kasnije aktivno koristila i u nastavi. Od 2019. godine radi kao Informatičar specijalist u Centru za e-učenje Srca. Njezin posao uključuje pružanje podrške korisnicima sustava za e-učenje, rad na online tečajevima, uputama i priručnicima te vođenje radionica i tečajeva. Uspješno je sudjelovala na nekoliko međunarodnih projekata vezanih uz implementaciju e-učenja.

Linda Kuzmanovski
Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu
Croatia

Linda Kuzmanovski završila je Fakultet kemijskog inženjerstva u Zagrebu, smjer Ekoinženjerstvo. Član je tima Centra za e-učenje Srca. Područje rada su joj pružanje stručne podrške korisnicima u radu s tehnologijama i alatima e-učenja i njihovoj primjeni u obrazovnom procesu. Sudjeluje i u izradi i pripremi tečajeva i ostalih obrazovnih aktivnosti Centra za e-učenje.

Participants' prior knowledgePotrebno predznanje: Iskustvo rada sa sustavom Moodle

Learning outcomes / Ishodi učenja: Nabrojati prednosti korištenja aktivnosti Lekcija u odnosu na druge resurse/aktivnosti u sustavu Moodle. Izraditi jednu jednostavnu Lekciju.

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2022 Zakon Group LLC