Skip to main content
The Higher Education CARNET Users Conference - THECUC2023 Digital Transformation of Higher Education: Innovations for the Future of Learning & Teaching

Full Program »

Kako Vam možemo pomoći? (15 min)

Korisnička podrška je ključna komponenta mnogih organizacija i kompanija, a fokusira se na pružanje pomoći i rješenja korisnicima ili klijentima. Kroz izlaganje "Kako Vam možemo pomoći" tri djelatnice iz Odjela za podršku korisnicima predstavit će vlastita iskustva u dosadašnjem radu u korisničkoj podršci u CARNET-u. S obzirom na dugogodišnje iskustvo rada u Odjelu za podršku korisnicima u CARNET-u, kolegice Tea Lucija, Iva i Patricia aktivno su angažirane su na projektu e-Sveučilišta pa ćemo kroz ovo izlaganje predstaviti i svoju ulogu u projektu e-Sveučilišta. Također, prezentirat će se model korisničke podrške koji je predviđen upravo za provedbu projekta e-Sveučilišta. Spomenuti model korisničke podrške uključuje pisanu, telefonsku i terensku podršku. Kroz izlaganje želja nam je razmijeniti iskustva te zaprimiti prijedloge i savjete direktno od naših korisnika.

Patricia Pavlović
CARNET
Croatia

Patricia Pavlović zaposlena je kao suradnica u Odjelu za podršku korisnicima. Svoj rad u CARNET-u započela je kao agentica na Helpdesku u timu za Podršku obrazovnom sustavu 2016. godine. 2019. godine nastavlja svoj angažman u projektnom timu e-Škole projekta. Patricia se u e-Škole projektu primarno bavila koordinacijom mrežnih projektnih aktivnosti što uključuje direktnu komunikaciju s kolegama iz mrežnog odjela, kolegama s Helpdeska, dobavljačima, osnivačima te direktno s korisnicima, odnosno školama. Od rujna 2023. voditeljica je mobilnih timova koji pružaju centralnu podršku za projekt e-Sveučilišta.

Iva Kovač Šagolj
CARNET
Croatia

Iva Kovač Šagolj je magistra novinarstva, smjer Odnosi s javnošću. S radom u CARNET-u započela je 2012. u helpdesk timu Podrške obrazovnom sustavu. Po završetku studija počinje se više baviti komunikacijom sa sudionicima u pilot projektu e-Škole te aktivnostima vezanima za Zajednicu praktičara kao stručni suradnik u Odjelu podrške korisnicima. U drugoj fazi projekta e-Škole radi kao koordinator svih aktivnosti vezanih za korisničku podršku. Osim toga, sudjeluje je i na drugim projektima i događanjima u CARNET-u (ATTEND, CUC, Znanstveni piknik,...). Svoja brojna iskustva s navedenih projekata nastavlja prenositi i na projekt e-Sveučilišta.

Tea Lucija Ivić
CARNET
Croatia

Tea Lucija Ivić zaposlena je na mjestu suradnice u Odjelu za podršku korisnicima. Rad u CARNET-u započela je 2019. godine kao Helpdesk agent u timu za Podršku obrazovnom sustavu, nakon čega je radila na projektu e-Škole. Trenutno je uključena u koordinaciju projektnih aktivnosti na projektu e-Sveučilišta sa strane Odjela za podršku korisnicima, što uključuje komunikaciju s ostalim odjelima CARNET-a, dobavljačima te visokim učilištima kao krajnjim korisnicima.

Participants' prior knowledgePotrebno predznanje: Potrebno je bilo kakvo iskustvo u korištenju CARNET-ovih usluga ili CARNET-ove korisničke podrške.

Learning outcomes / Ishodi učenja: Upoznavanje s CARNET-ovom korisničkom podrškom te razmjena savjeta, prijedloga i iskustava za daljnju korisničku podršku u sklopu projekta e-Sveučilišta.

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2022 Zakon Group LLC