Skip to main content
The Higher Education CARNET Users Conference - THECUC2023 Digital Transformation of Higher Education: Innovations for the Future of Learning & Teaching

Full Program »

Aplikacija za elektroničko potpisivanje za visokoškolske ustanove (15 min)

Autori će prezentirati aplikaciju za elektroničko potpisivanje, uslugu za visokoškolske ustanove koja će biti uspostavljena u okviru projekta e-Sveučilišta, a čija je svrha digitalizacija internog poslovanja visokoškolskih ustanova s ciljem optimizacije poslovanja i smanjenja broja dokumenata u papirnatom obliku. Visokoškolske ustanove će putem ove usluge dobiti mogućnost korištenja aplikacije u kojoj će moći elektronički potpisivati te odobravati dokumente za potrebe svog poslovanja. CARNET je elektronički potpis uveo 2018. godine za potrebe operativnog poslovanja te poslovanja sa školama i njihovim osnivačima za potrebe projekta e-Škole, kako bi se pojednostavila razmjena tisuća dokumenata potpisanih od strane škola, osnivača i CARNET-a. Kroz ovo izlaganje autori će prikazati iskustva petogodišnjeg korištenja elektroničkog potpisa u poslovanju CARNET-a i škola, kako su unaprijeđeni administrativni procesi, smanjeni materijalni troškovi te koji je pravni okvir na razini Europske unije omogućio korištenje elektroničkog potpisa. Primjena elektroničkog potpisa pridonijela je optimizaciji operativnog poslovanja na način da se stvorio sustav za upravljanje digitalnog sadržaja u kojem se digitalno upravlja sa dokumentima koji više ne trebaju prolaziti iz „ruke u ruke“ već se isti nalaze unutar potpisne aplikacije. Potpisna aplikacija omogućila je organizaciji veću mobilnost i dostupnost dokumenta, što je povećalo efikasnost i kvalitetu koje javna ustanova koristi u svojem radu. Uz stvaranje sustava kao što je potpisna aplikacija implementacija je dovela do smanjenja materijalnih troškova u pogledu korištenja kurirskih službi i troškova održavanja pisaćih strojeva. Sve u svemu utjecaj implementacije elektroničkog potpisa u operativno poslovanje može značajno unaprijediti rad organizacije te omogućiti organizaciji odnosno javnoj instituciji da postane modernija, učinkovitija i agilnija potrebama današnjeg digitalnog društva.

Barbara Pinculić
CARNET
Croatia

Barbara Pinculić voditeljica je korisničke podrške u CARNET-u. U posljednjih 20-ak godina bavi se vođenjem i organizacijom rada timova te podrškom školama pri uvođenju IKT usluga. Sudjelovala je u nizu CARNET-ovih projekata, vodila je projekt e-Dnevnik, organizirala korisničku podršku u projektu Online upisi u srednje škole, a u projektu e-Škole bila je posvećena podršci školama i izgradnji zajednice praktičara. U okviru Službe za korisnike u posebnom joj je fokusu unaprjeđenje podrške korisnicima u projektu e-Sveučilišta te razvoj usluge za elektroničko potpisivanje za visokoškolske ustanove.

Josip Mršić Bobanović
CARNET
Croatia

Josip Mršić Bobanović diplomirani je stručni specijalist javne uprave na Pravnom fakultetu u Zagrebu. Diplomirao je na temu utjecaja implementacije elektronickog potpisa u operativnom poslovanju. Svoj rad u CARNET-u započeo je kao student na CARNET-vom helpdesku 2013. godine, a od 2019. godine zaposlen je na poslovima javne nabave u okviru projekta e-Škole. Posljednjih godina sudjeluje u digitalizaciji CARNET-ovih internih poslovnih procesa, između ostalog i digitalnog potpisa čiju je implementaciju i primjenu obradio u svom diplomskom radu.

Participants' prior knowledgePotrebno predznanje: nije potrebno

Learning outcomes / Ishodi učenja: Publika će se upoznati s elektroničkim potpisom te sa prednostima koje on donosi u poslovanje ustanove.

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2022 Zakon Group LLC