Skip to main content
The Higher Education CARNET Users Conference - THECUC2023 Digital Transformation of Higher Education: Innovations for the Future of Learning & Teaching

Full Program »

Sustav osiguranja kvalitete (online) nastave na FOI (10 min)

U okviru ove teme prezentirat će se sustavi koje je razvio Fakultet organizacije i informatike, Sveučilišta u Zagrebu, kako bi osigurao kvalitetu izvođenja (online) nastave. Predstavit će se FOI Online Portal za studente i nastavnike koji sadrži osnovne informacije potrebne studentima i nastavnicima kako bi izvodili i sudjelovali na hibridnoj ali i online nastavi. Portal sadrži i upute nastavnicima oko načina organizacije nastavnog sata primjenom IKT-a, pa tako nastavnici mogu birati između 2-3 modela organizacije nastavnog sata. Prikazat će se i predloženi modeli, kao i iskustva s njima. Unutar Portal predstavljena su i načela ponašanja na online nastavi, kao i neki motivacijski elementi za studente i nastavnike. Dizajnirane su i ankete kojima se procjenjuje kvaliteta izvođenja nastave na predmetima, te kvaliteta studijskih programa. Obje ankete su implementirane u online okruženje u FOI sustav anketa kako bi se od studenata potrebni podaci prikupili brzo i učinkovito. Rezultati anketa analiziraju se na razini predmeta, katedri, studijskog programa i na razini Fakulteta. Temeljem rezultata anketa detektiraju se područja koja zahtijevaju poboljšanja, te se organiziraju potporne radionice koje imaju za cilj unaprijediti nastavničke vještine korištenja digitalnih tehnologija. Osim toga, radionice su namijenjene i poboljšanju predmeta uvođenjem novih tehnologija i dodataka u LMS sustavu kako bi se pratio studentski rad, uvele digitalne značke za poboljšanje motivacije, te koristile analitike učenja. Na kraju, u ovom će se radu predstaviti i IKT infrastruktura koja je znatno unaprijeđena kako bi se online servisi koristili bez poteškoća. Čvrsto su integrirani LMS i BBB videokonferencijski sustav, a za veće grupe koristi se Zoom.

Igor Balaban
FOI
Croatia

Igor Balaban je redoviti profesor na FOI-ju i voditelj Laboratorija za napredne tehnologije u e-učenju. Sudjelovao je u desetak europskih i nacionalnih projekata, od kojih je koordinirao tri (LLP, Erasmus+) i lokalno koordinirao projekt Obzor 2020. Autor je i koautor više od 60 znanstvenih i stručnih radova te surađuje sa Zajedničkim istraživačkim centrom Europske komisije kao vanjski stručnjak za okvire DigComOrg & DigCompEdu i alat SELFIE. Organizirao je i vodio desetke radionica, preszentirao na više od 40 konferencija, a na nekima je bio i pozvani predavač. Također je recenzent nekoliko visoko cijenjenih časopisa kao što su Computers & Education, International Journal of ePortfolio i International Journal of Information Systems. Njegovo glavno područje interesa je učenje podržano tehnologijom s posebnim fokusom na prilagodljivost i personalizaciju u okruženjima za učenje i digitalnu transformaciju obrazovnih organizacija. Također ima znanstveni doprinos u procjeni uspješne implementacije informacijskih sustava u obrazovanju. Bio je član programskog odbora konferencije CUC, a još uvijek je član programskog odbora Srednjoeuropske konferencije o inteligentnim i informacijskim sustavima (CECIIS). Bio je član Upravnog odbora EDEN NAP-a.

Participants' prior knowledgePotrebno predznanje: Nije potrebno predznanje.

Learning outcomes / Ishodi učenja: Shvatiti načine mjerenja kvalitete održanih predmeta Razumijeti mogućnosti implementacije IKT-a u nastavnom procesu Nabrojati načine poboljšanja izvođenja predmeta upotrebom IKT-a

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2022 Zakon Group LLC